واکنش جهانگیری به جنایت قتل آتنا اصلانی

شناسهٔ خبر: 4921AAFB -
معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنا اصلانی کودک هفت ساله پارس آبادگفت: رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی گناه و عزیز خواهد شد.

به گزارش هاناخبر از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این پیام نوشت: حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنای عزیز و معصوم، قلب ملت ایران را جریحه دار و غم بزرگی را بر دل همه ما وارد کرد.
در ادامه این پیام آمده است: این مصیبت اندوهبار را به پدر و مادر شریف و داغدارش و همه ملت ایران به ویژه مردم متدین پارس آباد صمیمانه تسلیت می گویم و از خدواند بزرگ برای همگان صبر و اجر مسألت دارم.
معاون اول رییس جمهوری در این پیام تاکید کرده است: بدون تردید رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی گناه و عزیز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی از 29 خرداد ماه گم شد و پیکر معصومش در 19 تیر در پارکینگ منزل مسکونی قاتل پیدا شد.
قاتل که پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل آتنا خوداری می کرد.
قاتل 42 ساله، دارای زن و دو فرزند بوده و در محله ای که خانواده آتنا زندگی می کردند دارای مغازه رنگرزی بوده است.
قاتل سابقه کیفری داشته و بر اساس برخی اظهارات احتمال انجام دو قتل دیگر در سال های گذشته توسط وی گمانه زنی می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =